Usługa Fachowiec dostępna jest dla Klientów Cennika Produktowego z Gwarancją Rabatu.
Wybierz wariant, który najlepiej pasuje do Twoich potrzeb.
dojazdu, czynności diagnostycznych, robocizny, a także części lub materiałów użytych do naprawy awarii. Gwarantujemy pokrycie kosztów dwóch interwencji Specjalistów w okresie każdych kolejnych dwunastu miesięcy i maksymalnie do kwoty 500 zł w odniesieniu do jednej interwencji (lub wymiennie jednej interwencji do kwoty maksymalnie 1000 zł).
instalacji klimatyzacyjnej, instalacji wodnej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wewnętrznej instalacji elektrycznej a także drzwi zewnętrznych.
Wystarczy jeden telefon na infolinię Centrum Pomocy 22 505 11 44 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z taryfą operatora).
Infolinia dedykowana Klientom Grupy Polenergia działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Nasi konsultanci zorganizują pomoc w czasie nie dłuższym niż 4 godziny w przypadku elektryka oraz w czasie nie dłuższym niż 24 godziny dla pozostałych fachowców.
Serwis elektryka świadczymy 24 godziny na dobę, także w dni ustawowo wolne od pracy.
Usługa jest elementem Cennika Produktowego z Gwarancją Rabatu zgodnie z wybranym wariantem – Standard, Plus lub Premium.
Grupa taryfowa | Taryfa | Cennik Produktowy z Gwarancją Rabatu 5% | |
Stawka zmienna opłaty netto | |||
G11 | 0,3963 | 0,3765 | |
G12 | dzień | 0,4654 | 0,4421 |
noc | 0,2604 | 0,2474 | |
Pozostałe grupy taryfowe | 0,3963 | 0,3765 | |
Dodatkowe korzyści | – | Stały rabat w wysokości 5% możliwość dobrania usługi dodatkowej | |
Opłata handlowa ze zgodą marketingową Umowa na 2 lata | – | 21,50 Gwarancja Rabatu z usługą Fachowiec Standard 22,50 Gwarancja Rabatu z usługą Fachowiec Plus 25,50 Gwarancja Rabatu 5% z usługą Fachowiec Premium |
|
Opłata handlowa ze zgodą marketingową Umowa na 3 lata |
– | 26,50 Gwarancja Rabatu z usługą Fachowiec Standard 27,50 Gwarancja Rabatu z usługą Fachowiec Plus 30,50 Gwarancja Rabatu z usługą Fachowiec Premium |